sylfadylfa

Alla inlägg under juli 2011

Av Sylfadylfa - 31 juli 2011 12:25

Hejsan, idag ska vi på ett äventyrs bad:) 

Jejjj 

(kort inlägg)

Men jag måste göra mig iordning...

Ni ska få bild på mitt hår när jag kmr hem:) 



Puss 


Av Sylfadylfa - 30 juli 2011 21:16

Heeej



Sitter med hårfärg i håret :D

Jag färgar hela håret :)

Men när jag kommer hem(på måndag) ska jag ladda över ALLA foton från Borås och grejer jag har lovat så får ni bilderna i olika inlägg:)

Har mest bilder på blommor å så... som jag har tagit med min aj fhone;)

Men idag har vi vart på ett utomhus bad(a) skit kuuul!

Hahah men iaf vi hade trevligt :D

Sen gick man till stan därifrån(stolt?) och köpte mockaskor!

Hahah gissa hur glad jag blev..;)

Sen blev det donken med familjen+dom som vi bor hos(får inte skriva namn)

Dom vuxna åt inte där så vi åkte till en pizzeria så dom också fick äta:D

Hahah vild dag?

Och nu har brorsan "tappat bort" sitt USB-minne så måste leta efter det-.-.-


Puss

Av Sylfadylfa - 29 juli 2011 17:08

Men heej, vi ska åka å grilla i parken!

Gött de!

Och i morgon ska jag göra slingor!!

Rött blir:)

Jupp... vi kmr åka hem på måndag;) Och på måndag är även mitt gymnastik läger ;)

Nu måste jag byta om...




Puss


onödigt inlägg... jao

Av Sylfadylfa - 29 juli 2011 10:30

Godmorgon! 



Sitter säkert och äter frukost just nu eller nått ;) 

Men detta är mitt första tidsinställda inlägg så hoppas att det blir bra... 

Hahah iaf kommer säkert att titta på nån bra film och dega vid deras tv ikväll :D 

Hahah vi kommer att ha åkt i ungefär 4 timmar i bilen med våra åksjuka katter -.- 

Och vi kanske åker till äventyrsbadet här i Borås  

Sätter punkt här.




Av Sylfadylfa - 28 juli 2011 23:00

        (Tidinställdinlägg)                      


Hejsan, vi är i Borås och det är första natten vi sover här :) 

Kom säkert fram vid 7 eller 8 ;) 

Vi åkte hemifrån kl.15:30 osen tar det ungefär 4 timmar att åka dit-.-' 

Och katterna följde med! 

Kanske kan blogga hos dom...vet inte om det går *.* 

Men iaf god natt på er! 



Puss! 



Av Sylfadylfa - 28 juli 2011 21:49

Men heeeeej



Har kommit fram:) Guuuuuud vad trött jag äre:(

Hahah ni ska få världens gulligaste video med mina katter som jamar i bilden ;)

Dom har världens bil/åktur skräck...

Vi åkte inte förens vid halv fem... för att Ludewig(yngsta lillebrorsa) hade tagit nycklarna och lagt dom någonstans som han själv inte kom ihåg-.-

Letade i en timme typ å sen hittade Gabbe dom i han blåa ryggsäck?

Hahah skrattade ihjäl mig när vi åkte;)

Men nu ska vi äta!


Puss!



Av Sylfadylfa - 28 juli 2011 13:30

Tjoobree, sitter och nördar datorn och har fortfarande inte packat:O 

Haah orka liksom... 

Men ska göra det...typ nu, eller inte ... 

I borås kommer vi shoppa å gå på äventyrsbad o saker;) 

Nu måste jag säga till Gabbe att han ska ladde ned pretty little liars(a) 

Hoppas att han säger ja! 

Ni har faktiskt slått rekordet med 27 besökare! 

Tack ni är bäst!

Kanske inte är så mycket för vissa men för mig är det mycke   

Nu ska jag stänga av datorn och skaffa mig ett liv! 



Kilcka här om ni vågar! 

Puss! 

Av Sylfadylfa - 27 juli 2011 23:43

Tjoo, var ju på skutberget idag^^ jätte mysigt! 

Det dåliga va att Therese blev magsjuk innan jag och hon skulle åka till stan:( 

Om du läser detta Therese så krya på dig!  

Men iaf, vi hade det jätte kul därborta:) 

Grillade och åt tårta:) Gissa om jag är mätt ännu? 

Men vi hade det jättekul och mysigt!

Haahah typ tredje gången ni hör det... 

Men ska bara säga en sak att om du har en blogg borde du va med i bloggriket ! 

För er som inte vet vad det är så kan jag berätta så snäll som jag är:

Det är en jättebra sida som hjälper DIG att få mer besökare till din blogg! klicka här och registrera dig så hjälper du båda dig och mig ! 


Nu ska jag göra fler tidsinställda inlägg-.- 


Puss



Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards