sylfadylfa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sylfadylfa - 30 augusti 2011 20:56

Men heeej! 



Idag har man vart med bästa Luna <33 

hahah muppar... 

I morgon blire stan och träffa Kenza! älskar henne! 

Så skön och framförallt snygg! hahah 

Kort inlägg för ska dansa som en galning! ;) 



Puss!

Av Sylfadylfa - 30 augusti 2011 16:05

Är hos Luna så måste dra, ville bara säga att jag lever =) 




Puss! 

Av Sylfadylfa - 29 augusti 2011 18:20

Hejj! 



Har vart med Moa idag ;) Vi har haft det jättekul! 

Bara att Moa var tvungen att gå hem för hon mådde inte så bra :( 

Krya gmn! <33  

Imorgon är det fotbollsträning! 

Ska bli jättekul :D 

Ska tjata på pappa att vi ska köpa en webcem!?

Bara måste ha en... 

Länge sen vi hade dagens outfit? 

Hmmm ska tänka på det... 

För er som inte visste så har jag en ny blogg! 

Här är den;) 

Ska alledes strax äta och det är jag som sköter dukningen idag så ni får ha en underbar kväll! 



Puss! 


   Brist på bilder!


Av Sylfadylfa - 28 augusti 2011 20:28

Hej! 



Har haft en underbar dag! Har ni?   

Jo min nya blogg är häääääääär !  

Hope you like it! 

Ska snart byta blogg till fotobloggen men just nu stannar jag här ( och bloggar även på den andra bloggen ) 

Sitter faktiskt och lysnnar på Veronica Maggio ! Hon äger fett! 

Men ska fixa kläder till imorgon och fixa mitt rum åså :D 

Vi har även fått in en tv i datarummet så nu sitter man med lillebrorsorna i datarummet -.-.-.-.-.- 

Ha en underbar kväll! 


Puss! 


   Ska lägga upp denna på min andra blogg :D 

Av Sylfadylfa - 28 augusti 2011 17:49

Hejj fooolket! 



Är hos Luna och bara chillar ;) 

Sov ju över hos henne :D 

Har kollat på mitt lags fotbolls match, dom förlora med 6-1 :( 

Äntligen så har jag fixat min nya fotoblogg! 

Men jag kan inte uppdatera på den lika mycket som på denna, kanske inte blir så kul att läsa då ... 

Ska säga vad bloggen heter sen... 

Mina föräldrar har åkt till min stuga (och mina syskon) men ville såkl inte följa med så ah, sov över hos Luna istället ;)  

I morgon är det skola... men vi ska ha hemkunskap! 

Jeeeeeej! 

Okej känner att detta blev ett långt inlägg så jag sätter punkt HÄR. 



Av Sylfadylfa - 28 augusti 2011 17:42

Hejj fooolket! 



Är hos Luna och bara chillar ;) 

Sov ju över hos henne :D 

Har kollat på mitt lags fotbolls match, dom förlora med 6-1 :( 

Äntligen så har jag fixat min nya fotoblogg! 

Men jag kan inte uppdatera på den lika mycket som på denna, kanske inte blir så kul att läsa då ... 

Ska säga vad bloggen heter sen... 

Mina föräldrar har åkt till min stuga (och mina syskon) men ville såkl inte följa med så ah, sov över hos Luna istället ;)  

I morgon är det skola... men vi ska ha hemkunskap! 

Jeeeeeej! 

Okej känner att detta blev ett långt inlägg så jag sätter punkt HÄR. 


Av Sylfadylfa - 27 augusti 2011 15:10

Hääääääääj, är hos Moa och håller på att äta upp mitt godis ;) 

Gott? ohjaaaa :D 

Kanske ska sova över hos Luna idag, sov över hos Moa igår till idag om ni minns det? 

Jag och Moa har iaf vart ock köpt godis. 

Sen har det åskat somfan! (ursäkta)  

Hahah 

Kanske ska till stugan idag eller i morgon, vi får se... 

Nu ska Moa ha datorn så ni får ha det bäst! 



Puss! 

Av Sylfadylfa - 26 augusti 2011 19:46

Heeej, sitter här med Moa efter en lång dag på stan :D 

Vi gjorde det för Moa ville köpa en likadan tröja som mig-.- 

Men idag ska jag sova över hos Moa så vi ska fjolla oss ordentlig ;) 

Hahah men jag ska göra lite tidsinställda inlägg t imorgon för jag kmr va upptagen med annat...;) 

Ska äta sen middag med familjen idag:D 

Alltid mysigt att va med familjen på en fredag<33 

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen jag lovar ... 

Hahah 

Har nog satt det många gånger............................................
.... 

Nu ska jag faktiskt va med Moa för hon ä ju här! 


Puss 



Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards