sylfadylfa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sylfadylfa - 31 oktober 2011 20:55

Tja babes! 



Jag kom hem från en av världens bästa utekvällar med mina tjejer! haha fyfan vad kul vi hade! 

Vi typ skrämde ihjäl folk som gick förbi, stackars dom... 

Nu ska jag ringa mammsen för jag har inte pratat med henne på typ en vecka så det är nog tid för det. 

När jag kom hem från Alva och dom så var det ingen hemma, lite läskigt eftersom alla tv-apparater är på ? 

Men hejdå nu ska jag dra och ladda min mobil och håller på att ladda ner bad teacher som jag ska kolla på, puss!


Av Sylfadylfa - 31 oktober 2011 20:55

Tja babes! 



Jag kom hem från en av världens bästa utekvällar med mina tjejer! haha fyfan vad kul vi hade! 

Vi typ skrämde ihjäl folk som gick förbi, stackars dom... 

Nu ska jag ringa mammsen för jag har inte pratat med henne på typ en vecka så det är nog tid för det. 

När jag kom hem från Alva och dom så var det ingen hemma, lite läskigt eftersom alla tv-apparater är på ? 

Men hejdå nu ska jag dra och ladda min mobil och håller på att ladda ner bad teacher som jag ska kolla på, puss!


Av Sylfadylfa - 31 oktober 2011 08:17

   

Godmorgon!


Jag vaknade redan vid halv åtta, inte bra! måste passa på att ha sovmorgon medans jag kan. 

Idag blir det Christie och Moa and guess what? Christie har fått två nya kattungar! åhh dööör!

Så dom ska jag träffa idag!

Sen senare på kvällen ska jag hem till Alva och några andra kommer att vara där så ska vi sova över och hade mysigt! 

Ha en fin morgon så ska jag ta mig en kopp te, puss!

Av Sylfadylfa - 30 oktober 2011 20:59


...  ett sjukt snyggt örhänge hos tiepamandahh i sammarbete med asp-design !   

Håll tummarna för mig!

Av Sylfadylfa - 30 oktober 2011 20:48

jag saknar dig så jävla mycket, jag skulle kunna döda för att få träffa dig

Av Sylfadylfa - 30 oktober 2011 15:26

       

Av Sylfadylfa - 30 oktober 2011 13:58

Hej fina! 



Jag sov som sagt hos Moa och vi firade henne genom att ha tjejkväll, mysigt! 

Nu idag har vi vart på IKEA för hon skulle köpa en ny byrå till sitt rum så då följde jag med! 

Nu har vi tränat lite och bara softat. 

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka tiden en timme? vore ju lite sorgligt om ni hade glömt det och ska till jobbet eller en aktivitet... 

Ikväll är det rytmisk och jag ska träna stenhårt! för i torsdag kunde jag inte ge allt pågrund av att vi fick gå till träningen i torsdags... 

Ha en fin dag och ta hand om er, puss!

Av Sylfadylfa - 29 oktober 2011 13:30

Nu drar vi till stan, puss!

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards