sylfadylfa

Alla inlägg under november 2011

Av Sylfadylfa - 30 november 2011 15:46

 

At Lunas place, bloggar ikväll efter dansen,puss!

Av Sylfadylfa - 29 november 2011 22:25

Okej, känner att jag blev uppe lite sent, tiden går så fort. Sist jag tittade på klockan var den åtta...ha en fin natt så blir det mer bloggning imorgon!

Av Sylfadylfa - 29 november 2011 18:47

 

Hej söta! 


Dagen spenderades hos Christie med Moa, tack för en fin dag! 

Vi har mest tränat och till och med hunnit få i oss lussebullar, åhh längtan till jul är oändlig! 

Lovade er en bild på håret so here ya got! 

Känns riktigt ovant att ha så kort hår, hade ju så långt hår förut! 

Måste plugga, har engleska förhör på fredag och jag måste kunna alla glosor! 

Bloggar senare ikväll, innan desperate housewives, ha en fin kväll!


Av Sylfadylfa - 28 november 2011 15:46

Nu ska jag nörda sims 3, bloggar senare kväll, puss!

Av Sylfadylfa - 27 november 2011 21:11

  

Hej sweeties! 

Ursäktar för dåligt bloggande idag, har varit lite upptagen. 

Men nu är jag hemma efter en hård träning på rytmisk och ska alledes strax ta en dusch! 

Idag har jag varit på stan med brorsorna och mamma, skit mysigt nu när det är skylt söndag! Och jag klippte mig även idag, blev grymt nöjd! Bild får ni imorgon! 

Är det bara jag som har lagt märke till att det blåser jäkligt mycket? Mitt hår flyger över hela ansiktet så fort jag går ut, lite jobbigt? Ge mig snö! 

Jag menar, hellre snö än regn, eller hur?


Av Sylfadylfa - 26 november 2011 18:02

 

Från sommar 2011 ! 


Hej söta! 

Jag sitter just nu med en godis påse framför mig och snaskar i mig det! 

Jo, tänkte berätta om gårdagen som var borde skit jobbig och skit rolig! Men vi tar det från början: I skolan alltså igår så hände en hemsk sak, jag sydde mig i fingret med symaskinen på slöjden. Kommer ihåg att jag skrek " jag sydde mig i fingret" och grät i floder samtidigt. Min snälla slöjd fröken håll om mig i säkert fem minuter medans jag skakade och grät och höll ett blodigt papper om tummen som jag sydde mig i. Jag skulle bara hjälpa Smilla och sy och så gick det fel. Riktigt fel. Sydde mig precis brevid nageln, så antar att jag kommer få ett ärr...Men just nu är det bättre och har bandage om tummen så det inte ska komma in bakterier och för det är mjukt och skönt gämfört med ett helt vanligt plåster. 


Sedan efter skolan åkte jag och Sanna och Luna till stan och julhandla! Var jätte mysigt och dessutom har dom börjat julpynta i stan! Köpte lite saker, först och främst till mamma och pappa som inte brukar få så mycket julklappar. Men som sagt, det var skit mysigt! 


Sedan framemot kvällen så skulle vi på disco! Kan bara säga att vi var nog dom vildaste på discot! Hahaha, så jäkla kul vi hade jag och mina tjejer! Dansade i två timmar, när man kom hem så var man skit trött men jag orkade se vem som åkte ut ur idol! 


Igår natt kom även mamma hem och idag har vi julpyntat och vi har dessutom varit på stan och handlat! Skit mysigt särsklit när det var hela familjen också! Köpte bara ett par svarta tights till mig, vill ni ha bild eller är det värdelöst? äsch, vi skiter i det denna gång! Nu ska jag hjälpa till med bakningen, blir pepparkakor, passar ju bar till första advent imorgon! Puss!

ICA

Av Sylfadylfa - 26 november 2011 10:21

Jag ska till ica och köpa pepparkaksdeg, skriver hur vild gårdagen var i ett senare inlägg, puss!

Av Sylfadylfa - 24 november 2011 20:39

 

Hej godingar! 


Jag har precis ätit klart min middag, blev lite sent för jag var på gymnastiken och far min jobbade i Säffle idag! 

Dagen spenderades med Christie och Moa! Ni gjorde helt klart min dag! 

Åhh, har längtat så mycket till helgen, har varit en deppig och sömnlös vecka denna gång... 

Har mycket som ska fixas: Två danser som måste vara klara i helgen, jag ska gå på skol discot imorgon och innan dess så ska jag julhandla till familjen och vänner, jag har träning på lördag morgon och ska sen få ihop så att jag hinner gå på bio, passa lillebrorsorna och julpynta, sen på söndagen är det dans träning med gruppen och sedan rytmisk! dessutom är jag olyckligt kär...åhh gud, orkar inte mer!

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards