sylfadylfa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sylfadylfa - 22 juni 2011 22:12

Chenna!



I'm still with Moa... yao

Har hoppat och flummat oss på studsmattan(a)  

Dog* 

Ahh rubriken stämmer, Moa skall sova över 

haha hon får följa med t stan i morgon så ska vi flumma oss ordentligt (a)

Är vi normala????????? Svar: nejj???

ahh iaf ska hoppa studsmatta med lillebrorsorna å Moa nu... jao


Ni får tyvärr ingen bild i detta inlägg... bloggar på min dator så ahh det finns bara cp bilder där   


Hej dåå lööveerzz!

Av Sylfadylfa - 22 juni 2011 18:44



   

Outfit: Svart tröja kappahl ?kr, tunika h&m 149 kr å byxor lindex ? kr 

Hejsan! 




Är fortfarande med Moa   

Åkte aldrig t stan för mamma hann inte  Det blir imorgon istället...

Ska snart äta våfflor med familjen.  

yao sen blire väl att stretcha lite med Moa, juste ni kanske inte visste att jag är vig?? Kan "ibland" gå ner i spagat och alltid sälen  

Hade tänkt att se på glee.. nån mer som tycker det är bra??

någon??     nehejj precis vad jag trodde  

Nu ska jag ta å äta så vi ses!  

Av Sylfadylfa - 22 juni 2011 12:11

Cha cha! 



Är med Moa just nu 

 Dunkar musik: Mr.saxobeat   

Tjecka in hennes blogg: moosekarlsson.bloggplatsen.se 

Hennes blogg är liksom också ny   

Idag hade jag tänkt att dra t stan med mamma och kolla lite på kläder (a)

yao... Ganska tråkigt väder idag -.- jag som ville bada   

Bloggar jag läser:


lunis.devote.se 

egoinas.se 

kenzaz.se 

moosekarlsson.bloggplatsen.se 

kissies.se 


ahh några bloggar som jag läser... nu ska jag dansa loss så vi syns!   




  

Av Sylfadylfa - 21 juni 2011 19:46

NU BLIRE BILDBOOOMB!! 



     Linne 49 ginatricot    Linne 79 kr h&m, halsband vne å solglasögon vne      Tunika 149 h&m, armband: fick av Moa   Ny cykel!   Skor 99 skopunkten    Jag      Busig      Kom fyra på en cup som vi hade i helgen         Freedom               jag och en av min kompis Luna på fotot där uppe      Dagens outfit: Jumpsuit 199 kr kappahl ( mobba inte mitt face )

Av Sylfadylfa - 21 juni 2011 18:47

Tjja! 



Har vart på ica och handlat smör å mjölk   

För ni som undrar vad jag har för mobil så har jag en iphone 3GS

Hade egentligen tänkt att lägga upp dagens outfit men jag vet inte vart min mobil är   

Jag kommer att köra med veckans låt så det är väl lika bra att jag lägger upp den:


  Nu hoppas jag att detta funkar!  Ha de gött!   

Av Sylfadylfa - 21 juni 2011 15:54

Hejsan! 


Välkommen till min nya blogg! 

Förut brukade jag blogga på blogg.se men jag förstod inget där så jag bytte hit   

Lite fakta om mig kommer här:


Namn: Sylvia 

Ålder: 11

Född: Falun, Dalarna

Bor: Karlstad

Familj: Mamma, pappa, tre brorsor och två katter

Gillar: Vänner, familj, shopping, rytmiskgymnastik, fotboll, musik och massa mer!  

Idol: Lea Mohammad ( min rytmiskgymnastik lärare ) 


Sådär ja, nu vet ni grunderna   

Jag kommer att blogga om mitt liv, kläder och så kommer väl min "dåliga" humor in   


Hej då babes!  

  

Av Sylfadylfa - 8 juni 2011 11:00

JAG ÄLSKAR HAN OKEJ!!!!! SKITER I ALLA SOM SÄGER ATT HAN ÄR FUL HAN ÄR FIN!!! han är min perfekta lilla snygga älsing som jag älskar, beliber for life i promis


FOREVER AND ALWAYS A BELIBER 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards