sylfadylfa

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sylfadylfa - 2 november 2011 21:31

   

pic//by me 



Just nu sitter jag vid datorn och kollar in bloggar, kolla även in Christies blogg här

Jag ska alledes strax mejla Christie bilderna vi tog igår, hoppas att hon blir nöjd! 

Är fortfarande förkyld och mår lite sisådär...

Älskade pappa räddade mig i nöden med blåbärssoppa med glass, vi satt bara och pratade om skolan och aktiviteter och en massa grejer! 

Ett bra slut på kvällen tycker jag! 

Hur har ni haft det? 


Av Sylfadylfa - 2 november 2011 18:35

                 

pic//byme  

Av Sylfadylfa - 2 november 2011 11:18

Hello finisar! 


Jag vaknade runt åtta idag och la mig halv ett igår...känns detta bra? nej 

Jag är halvsjuk, känner mig fortfarande febrig och halsont ska vi inte tala om! 

Vi har inga danslektioner idag eftersom det är höstlov, tur för mig! 

Bilderna på Christie ska jag visa så fort jag har hittat överförningssladden, jag lovar! 

Nu måste jag trösta lillebrorsan som gråter i floder pågrund utav att jag tog hans pokemonkort( stavning?) för han slog mig, med andra ord han har damp!

Haha, ha en fin dag, puss! 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards