sylfadylfa

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Sylfadylfa - 1 december 2011 22:06

Hej söta! Jag sitter och läser samtidigt som jag "försöker" blogga på mobilen, går väl sådär... Imorgon ska ni även få ett bra tips på en bok som jag läser! Hoppas att ni kommer att gilla den lika mycket som jag gör! Vet inte riktigt hur dagen imorgon kommer se ut, hoppas på en bra dag! Hoppas på att kg får rätt på kemiläxan, har inte tränat något alls på den... Nej nu väntar sängen, puss!

Av Sylfadylfa - 1 december 2011 20:05

 

Hej på er! 

Sitter och myser med en kopp te och kemiläxan som jag inte kan få in i min hjärna!

Så jävla jobbigt sånt där kan va...

Imorses så gick vi upp för att se på julkalendern med mina småbröder, haha, ingen vill väl missa julkalendern? 

Dagen spenderades med pappa som var ledig idag! och det passade ju perfekt för på "Engelskaskolan" var det "öppet hus2 så man fick komma och kolla på lektionerna och gå runt och bara se skolan! Skit mysig skola enligt mig! Ska helt klart börja där!(om jag nu kommer in) 

Nej slut bloggat, måste plugga! 

puss på er


Av Sylfadylfa - 1 december 2011 17:16

Nu måste jag göra mig i ordning till rytmisk! 

Har inte kunnat blogga på hela dagen för jag har tyvärr inte haft möjlighet till dattorn... 

Har iallafall haft en fin dag! 


Du får ni ha detsamma, puss!

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards