sylfadylfa

Alla inlägg under november 2011

Av Sylfadylfa - 11 november 2011 17:44

    

Hello sweeties! 


Gud vad skönt med helg! Jag startade den med att baka lite fredags mys, 5 minuters koloa och blåbärsgrottor! Nånting säger mig att denna fredagen kommer att bli riktigt mysig! 

Det coola idag är ju att det är 11/11 2011, och om man förkortar det blir det ju 11-11-11! Såg i tidningen att det var väldigt många som gifte sig idag! Själv vill jag gifta mig på alla hjärtansdag. 

Men som sagt det kommer bli mysigt ikväll, bara jag och alla killar i familjen framför teven och ser på idol medans vi äter blåbärs grottor och 5 minuters kola, blir sugen av att tänka på det! 

Nu står maten på bordet och pappa ropar halsen av sig att det är mat, tror nog att jag ska vara snäll och gå och äta, puss!

Av Sylfadylfa - 10 november 2011 20:36

 

Lite halv galen bild från nuet... 

Förlåt för dålig uppdateringen men jag har inte tid! har så mycket läxor och aktiviteter så jag har inte tid för datorn tyvär, är lite små stressad känner jag. 

Vi ska kunna skriva en fakta text om Norge imorgon och vi får väl se hur det slutar! 

Just nu känner jag bara för att dansa av allt. Vet du vad? Tror fan att jag gör det! 

Puss!

Av Sylfadylfa - 9 november 2011 19:31

Hej finisar! 



Jag har lite bildbrist pågrund av att jag är inne på bororsans sida men be strong! 

Nej, men jag kom hem från dansen för en halvtimme sen och har sen dess lagat mat och vi sak allesdes strax äta, bara att vänta på spagettin som tar år! 

dagen spederades med Christie och Luna och vi har bara myst lite hemma hos Luna och spelat lite kort. 

Nej nu går jag och kollar om spagettin är klar, puss!

Av Sylfadylfa - 7 november 2011 16:07

Hej fina! 



Dagen har spenderats med Moa och ska tillbaka till henne om ungefär tio minuter! 

Sen kommer även Chrisite, en bra dag/kväll tror jag starkt på! 

Nej, nu åste jag faktiskt ringa till fritids och säga att lillebrorsorna kan komma hem, har vart lite dryg med det... 

Ha en fin kväll, puss!

Av Sylfadylfa - 6 november 2011 21:00

...att det ska va skola imorgon ! 

Slut på att vara uppe till ett och vakna klockan tolv och bara vara hemma och mysa med familj och vänner!

menmen lives goes on... 

Jag har sett klart på EMA galan...eller...inte sett klart...men får inte titta mer... 

Sen ska jag upp runt halv sju och duscha, ingenting slår en lång och skön dusch precis när man har vaknat...mm, är nästan så att jag vill ducha nu! 

Nej nu är det slut snackat, puss!

Av Sylfadylfa - 5 november 2011 18:20

 

Gammal bild i repris! 


Just nu så är jag klar med en sockerkaka jag har bakat, den blev lyckad om jag får säga det själv! 

Vi har lite gäster här och det är andledningen till att jag inte har bloggat så mycket. 

Nu ska jag byta om till lite mer "passande" kläder än vad jag har på mig nu... 

Föresten kolla in denna urgulliga tjejens blogg, är med och tävlar om veckans blogg hos henne, önska mig lycka till, puss!


Av Sylfadylfa - 5 november 2011 13:29

    

Av Sylfadylfa - 4 november 2011 22:53

Hej bästa! 


Ska sätta mig i soffan och se på "elsas värld", hoppas på att det programmet är bra för jag har faktiskt längtat lite smått... 

Jag och tha familj har precis tittat klart på idol och lite smått på idol extra! 

Denna fredag körde vi faktiskt utan fredagsmys, ganska gött ändå att inte tro att man ska bli fetast i huset vettu! ha-ha, nej drev 

Nu gosar jag ner mig i soffan så ha de bäst!


Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards