sylfadylfa

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sylfadylfa - 2 augusti 2011 22:15

Hääääj, sitter med en kopp te i handen och ny duschat hår(y'y 

Idag har man vart på läger och tränat som vanligt :D 

Fy på träningsvärk:( 

Men iaf min mormor och morfar har kommit med världens söööötaste hund(a) 

Vi har bara suttit och pratat :) 

Jupp å imorgon blire att bada med läger gruppen(a) 

På ilanda om ni undrar... 

Okrj nu får jag damp på mina brorsor 


HJDHUHAIUHJIO<JIO<SOK<DUGHKDJGUHSIKSAh

  

Var tvungen att skriva av mig... 

Nu blire att ladda min mobil:) '

Pallar inte att lägga in blderna så sent-.- 

Ni får dom i morgon;) 


Puss

Av Sylfadylfa - 2 augusti 2011 10:44

God morgon, vaknade halvtio av att Moa ville att vi skulle gå upp-.- 

Idag kommer min mormor och morfar! 

Jeej 

Jag är så glad för att jag inte har träffat dom på nästan ett år så ahh glad tjej här:) 

Men iaf just nu sitter Moa och plattar håret på mig(a) '

Och idag äre lägret som gäller... har träningsvärk i rumpan:(( 

Men jag klarar nog mig... tror jag... 

Nu ska Moa blogga osen blire pretty little liars 



Pusstjja 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards