sylfadylfa

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Sylfadylfa - 23 augusti 2011 18:41

Newkid-gråter bara i regnet



Hejsan! 


Sry för dålig upptadering... Ska försöka bli bättre ;) 

Nu har skolan startat! 

Buuhhuuu:( 

Saknar att gå upp tolv :( 

menmen sånt är livet... 

Har inte kunnat blogga för jag har vart med kompisar och då har vi för det mesta vart ute för vi är duktiga! 

Hahah men ni ska få bilder på kläderna jag har köpt, bara det att en tröja jag köpte är i tvätt maskin så vi får ta det sen :D 

Ska ta en hård träning (rytmisk gymnastik) och sedan komma på vad jag ska säga i morgon... för jag ska bli INTERVJUAD!!!!!!!!! 

Fifan vad jobbigt :( 

Så om ni bor i Värmland så kolla in tidningar na på torsdag så kanske jag är med... 

Blir att äta lasagne(stavning?) ikväll ;) 

och har även sett på Svenska Hollywood fruar!  

Bara älskar det programmet! 

hahah men nu ska jag fixa min nya blogg... 

 spännaande...  

Ha en fin kväll! 











Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards