sylfadylfa

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sylfadylfa - 18 augusti 2011 17:06

Tjjoo, drar snart t fotbolls träningen!   

Taggad liksom! 

Men iaf sitter här med Moa och bara ehh a bloggar ;)   

Får med mig 500 kronor i morgon t stan :D  

Hell yeah! 

men nu ska jag sätta på mig skorna och sedan cykla till Luna! 

Har typ inte träffat henne på 1 månad? 

Aja antagligen bloggar jag ikväll eller nått... 

okej snabbt inlägg ja knooww! 



Puss! 

Av Sylfadylfa - 18 augusti 2011 10:47

You and I- Lady Gaga 


Hejsan! 

Jag har vart borta ett tag i min stuga och haft sommarlov så jag har inte bloggat... 

Men nu är jag tillbaka! 

Jo dagen eller morgonen började med att alla barnen gick upp och gjorde frukost till mamma som fyller år idag! 

GRATTIS GRATTIS! 

Men ahh vart va jag...? Jo juste, vi gjorde frukosttill henne som hon fick på sängen och hon fick en liten blomma fast vi ska fira i morgon :D  

Idag spenderas dagen med Moa trorja?

Vi får se! 

Har träning idag som jag längtar till som in i helvetet! 

Ni får " ursäkta " mitt språk... 

Hahha å i morgon så ska jag till stan med Moa älskling!

Vi ska typ ha " tjejkväll ", vi ska gå på stan och shoppa sen hem till mig och ta ansiktsmask och bara chilla! 

Sen hem till henne och (slaggar där) dega framför teven med en chips skål vettu! 

Nej men nu ska jag fixa mig lite och sedan ringa nån? 

Jupp så ni får ha det så bäst! 


 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards