sylfadylfa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sylfadylfa - 13 augusti 2011 18:00

Hajj, har faktiskt vart i stugan så jag har inte kunnat blogga o så... 

Men nu är jag tillbaka men ska dit idag igen om typ 10 minuter? 

Haha liv jag har... 

Jo tänkte faktiskt byta blogg! 

Jag stannar kvar på bloggplatsen såklart

Då blire en fotoblogg för jag äälskar att fota! 

Fast jag har ingen bra kamera... typ 70 år gammal? 

Haha nee men iaf... 

Namnet avslöjar jag inte ... vi får se nu ska jag ju till stugan och då kan jag inte hålla på med min design å sånt... 

                                                                                                                                                            

Faktiskt ganska så fint väder idag, jag tippar på 21 grader? 

Hmm får kolla upp det ;) 

Nu ska jag byta om till min älskade jumpsuit och sedan åka! 


Puss! 


 

Av Sylfadylfa - 11 augusti 2011 15:57

Borås bilder: 




   Vi grillade i en park:) Hur mysigt?   Gissa om detta va gott?   Hahah bilder från parken...       Sa ju att jag skulle lägga in bilderna:)

Men iaf här i Karlstad syns solen(äntligen?)

24 grader är väl inte så dumt?

Right?

Just nu har jag denna låt i mina hörlurar: If she was away med Rebecca & Fiona  ;) 

Bra låt yaoo:)

Moa har vart här lite grann idag... Och nu hade jag tänkt att titta på pretty little liars(a) 

Kommer bli bad update och det kanske kommer några tidsinställda inlägg för jag har sommarlov you know? 

Skolan börjar om en och en halv vekca så ska njuta av sista tiden(a) 

Har de bra bloggisar! 

Ni är bäst!   


Puss!  

Av Sylfadylfa - 10 augusti 2011 20:25

Tjoo! 



Idag har man vart på stan med Moa(a) 

Blev inga köp dock... 

Men aa vi åkte vid halv två trorja? 

Sen kom vi hem vid fyra/fem '' 

Hittade bara lite grejer där som jag kanske ska köpa:) 

Är allmänt trött och man kan undra hur jag kommer att orka titta på american pie..? 

Hahah menmen 

Jo juste Moa är ju fortfarande här! 

Heehheh typ " glömde " att skriva det ;) 

Ska bara säga en liiten sak: 

MEN JA JAG VET JAG ÄR SÄMST PÅ ATT LOVA MEN VI GÖR SÅ HÄR: OM INTE JAG LÄGGER IN BILDERNA I MORGON SÅ TAR JAG BORT BLOGGEN!!!! 


Nu var det lilla klart;) 

Okej kanske blir att sova över hos Moa eller nått vej ej... 

Nu kommer det nån konstig bild: 


   Sa ju att bilden är konstig:)  


Av Sylfadylfa - 9 augusti 2011 18:01

Heeej! 



Saknat datorn jätte mycket! 

Jag var " tvungen " att skriva att jag hade bloggpaus fast jag egentligen har vart i min stuga:( 

Va bara för att jag inte ska få inbrott å så:) 

Men iaf jo, vi har vart i min stuga och har haft det jättemysigt! 

Det var min familj och mina katter  + mormor å morfar och deras hund :) 

Mysigt! 

Vi bakade varje dag och vi fick igång teven så vi kunde sitta och stirra på den(a) 

Fast vi hade inte femman och trean så det sög ...

Idag så har man bara vart lite med Moa ( efter jag kom hem ) 

Och nu dunkar man musik: FEST HOS MANGE!! 

Haaha 

Men bilder blire i morgon;) 



Puss 

Av Sylfadylfa - 5 augusti 2011 12:51

... en ziperall hos ziperall.se hos smnmode.blogg.se 



 

Nu kan du också va med! Och varför inte gilla henne på bloglovin..?   


Av Sylfadylfa - 5 augusti 2011 12:11

Hej, har vart på vääärldens bäästa läger!!!

Fiffan vad kul vi hade vid övernattningen ;)

Kom tjejerna närmare oså :)

Jupp men jag VET att jag lovade att ni skulle få mina bilder men nu är det så här att jag ska ta en bloggpaus

av personlia skäl så ni får klara er utan mig:(

Jupp men sånt är livet....

Hahah men iaf nu måste jag fixa lite grejor så puss på er!


 

Ha det gött!

Av Sylfadylfa - 3 augusti 2011 12:11

Hej... 


Nu har man vääärldens träningsvärk i benen:(

Å sen ska ju jag på läger också...

Har faktiskt fortfarande pyjamas på mig ;) '

Heeheh

Jupp så man ska byta om sen :)

Fiffan vad varmt det är!! 

Ska bada med lägergruppen idag så det passar bra :D 

Okejj nu börjar jag svettas som en gris... 

Tror att jag måste byta om sanbbt...typ nu...eller inte...

Okej nu har jag bestämt mig att sätta punkt HÄR. 

Av Sylfadylfa - 2 augusti 2011 22:15

Hääääj, sitter med en kopp te i handen och ny duschat hår(y'y 

Idag har man vart på läger och tränat som vanligt :D 

Fy på träningsvärk:( 

Men iaf min mormor och morfar har kommit med världens söööötaste hund(a) 

Vi har bara suttit och pratat :) 

Jupp å imorgon blire att bada med läger gruppen(a) 

På ilanda om ni undrar... 

Okrj nu får jag damp på mina brorsor 


HJDHUHAIUHJIO<JIO<SOK<DUGHKDJGUHSIKSAh

  

Var tvungen att skriva av mig... 

Nu blire att ladda min mobil:) '

Pallar inte att lägga in blderna så sent-.- 

Ni får dom i morgon;) 


Puss

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards