sylfadylfa

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sylfadylfa - 10 juli 2011 21:19

Tjoo 


Har varit i min sommar stuga idag! 

Den ligger i högboda, typ två mil härifrån  

Jag var med Therese, skit söt tjej där  

Yao hann inte blogga om att jag skulle dit så ni fick klara er utan mig(i)   

Jo, jag skulle ju berätta om vad vi gjorde i Moas stuga så här kommer det: 


Vi åkte i deras båt nästan varje gång det var soligt, åkte till Charlottenbergs köpcenter å Thöcksfors köpcenter å dessutom till Årjäng! 

Sen så badade vi såklart varje dag(typ)  

Vissa dagar så "chillade" vi bara...

Sjukt kul att vara där iaf!

Nu ska jag logga in på facebook å vara social!



Av Sylfadylfa - 10 juli 2011 10:41

God morgon! 


Vaknade precis av att min mobil sätte på sig av säg självt?? 

Bloggar på Gabriels dator-.- 

Hej trög dator! 

Ligger å dunkar musik: Whatcha got (y)

Yao idag får vi se vad jag gör... Kanske blir stranden om det blir fint väder? 

Då ska man ligga å schteeeka!(a)   

Nu får mamma damp på mig för att jag inte kommer och äter frukost?  

Jajaj onödigt inlägg... yao


Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards