sylfadylfa

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sylfadylfa - 24 juli 2011 19:19

... ett valfritt smycke från me design hos fotomojjet




   Nu kan även du också vara med! Och varför inte följa henne på bloglovin ? 

Av Sylfadylfa - 24 juli 2011 18:45

Hääääääääääääääääj 



Vart på bergvik med pappa och Gabriel :) 

Har inte handlat nått ;) är såhäääär stolt för det 

Vi kollade på en system kamera t mig ! jeeej

Jupp å så har man ätit korv med bröd och sitter å lyssnarpå Give me everything to night   

Bra låt faktiskt ;) 

Orkar inte se uppdateringar från Norge just nu.. vill inte veta något av det :( 

Men ska iaf sätta mig och kolla på pretty little liars sen ;) 

HAHAHAH 

Ni måste tro att jag är desperat i det programmet? 

kanske man är :O 

Men iaf ska göra en kopp te till mig och fortsätta checka in låtar :) 


Puss   

Av Sylfadylfa - 24 juli 2011 13:29

Hejsan, har kollat in ALLA hemsidor om Norge och det finns en hel del... 

En text jag fastnade för är den här som en person har skrivit som va med om detta:( 

Läs den! Om jag ska vara ärlig så började jag nästan gråta av denna text... Jag blev så glad (för att personen hittade sin vän) men endå ledsen(för att personen va med om detta)

Bara att det är på norska men jag förstod allt :)  

Lider verkligen med dom... 

Tänk dig att du va med om nått sånt? En man utklädd till en polis lockar till dig och dina vänner och sedan skjuter alla en efter en? 

Det är helt sjukt! och dessutom så var dom inte alls gammla, dom var 14-typ 25 år liksom! det sägs att några såg en 14/15 åring blev skjuten i ansiktet?! 

Usch, ryser av att bara tänka på det... 

Nej nu ska jag berätta om min dag : 


Vaknade typ 11 och gick upp å tog en kopp te och satte på little pretty liars på datorn (a) 

Sen åt jag lite frukost och fortsatte kolla ;) 

Och nu sitter jag här och bloggar ;) 

Har inte klätt på mig så ska göra det snart :D 

Usch... inge fint väder idag :( Gissar att åskan kommer snart:/ 

Nu sätter jag punkt här.


Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards