sylfadylfa

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Sylfadylfa - 21 juli 2011 23:20

Vet inte hur jag ska säga hej? 


Men ni får bilderna i Morgon för det är för sent nu.... 

Så i morgon blire =) 

vet inte vad jag ska skriva? 

Jo men korv med bröd ;) 

Hahah muppat inlägg? 

Men håller på att möbelera om i huset just nu så allt ligger hullerombuller:O 

Men ska ta å STORSTÄDA mitt rum imorgon :) 

Mamma ska såklart hjälpa mig :) 

Men jag blogga på Gabbes dator så kan inte skriva mer:(( 


Puss å godnatt

Av Sylfadylfa - 21 juli 2011 18:04

Tjjoobrääh! 



Kom hem vid 4 ifrån bergivk :) 

Handlade typ bara mat ... 

Nu har Gabriel kommit hem så vi ska snart äta tårta(a) :) 

Ska alledes starx ta kort på dagens outfit och grejerna jag har köpt :) 

Ni kommer också få gårdagens outfit så ni borde vara glada nu! 

Nu ska jag duka till tårtan så vi ses 


Puss  


 Har jag lagt upp den här bilden??  

Av Sylfadylfa - 21 juli 2011 12:13

Men tjoo! 



Vaknade vid 9(tidigt?) och satte mig vid datorn.. 

Sen blev de frukost å nu sitter jag här;) 

Ska dra t bergvik med pappa idag!(a) 

Vi ska köpa nått till en hylla vi har ställt in i köket som vi ska ha glas i? 

Jupp så jag bloggar nog när jag kmr hem:D 

igår när vi var hos dom som sålde spel å sånt så hittade jag jättefina saker! 

Hon hade smycken, nagellack, spel+filmer, dammsugare och MASSA leksaker!? 

Hahah vi köpte typ allt ;) 

Ni kan få nån sorts bild på sakerna ikväll? 

Maybe... 

Och idag kmr Gabriel hem=) 

Så vi har städat lite:P Och vi ska äta tårta när han kmr hem, blir tjocka ikväll? 

Nu hade jag tänkt att fixa mig lite... 


Puss 


   En bild från Moas stuga :) 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards