sylfadylfa

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Sylfadylfa - 19 juli 2011 23:04

Gokväll^^ 



Va med Luna idag(a)

Gick hem frn henne vid typ halv sex för att äta :) 

Sen åkte jag å lillebrorsorna  med farsan till ilandasjön å bada...

fan vad kallt! 

Jag som är en sån badkruka badade bara i tio minuter :D 

Ahh men sen åkte vi till ica å typ handlade-.- 

Jupp, sen kom man hem å Moa ringde för hon kommit hem från Göteborg ;) 

Sen åt vi pizza (a) ;) 

Tjocka? men såklart 

Sen drog vi hem t henne å typ dega oss framför soffan?  

Osen vid tio gick jag hem å typ såg lite av jersey shore å nu blue mountain state?? 

Jupp å nu sitter man här ;) 

Tänkte merätta en sak: Jo min tånagel på vänster fot har lossnat:(( 

jag tappade den för typ nån vecka sen? jupp å nu har man ingen nagel där:/ 

Den lossnade för jag hade blivit stämplad(trampad av fotbollsskornas dubbar) på nån match så ahh sen blev den bara lösare å lösare... 

Tänkte bara säga det...

Lives goes on

Blir ju stan med mamma i morgon!(a) Gött de blir med en ny plattång;) 

Nu ska jag tvätta bort smink å sen kolla på när mamma misslyckas med att måla naglarna;) 


Puss      Bilder från min stuga =) Det vita huset är vår stuga.. 

Av Sylfadylfa - 19 juli 2011 10:46

Godmorgon! 



Vaknade halv elva-.-.-.-.-.-.- 

jupp, så går det när man lägger sig halv två.... 

Nu ska jag snart käka frukost för man är hungrig, osen kanske det blir Luna

Ska skriva ner saker jag ska köpa med mamma först :D 

aha nu ropar mamma att jag "måste" komma och äta frukost -.-.- 

Japp jag har ett bra liv! 


Puss 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards