sylfadylfa

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Sylfadylfa - 26 juli 2011 16:09

Hajj hajj! 



Gissa vem jag är med nu..? Jo Therese!! 

Hämtade henne i stan med farsan för nån halvtimme sen..? 

Jupp å nu sitter man här(a) 

Men iaf blir skutberget idag igen:) 

Fast med annat folk=) 

Ska även åka förbiBomstad också:) för er som inte vet så ligger skutberget och bomstad jättenära varandra så ahh de blir både:D 

Men nu ska vi göra oss iordning så vi ses! 


Puss

Av Sylfadylfa - 26 juli 2011 12:41

Men tjeena, igår var vi faktiskt på skutberget! 

Jättemysigt!

(skutberget är en plats där man motionerar(stavning? ) och tränar å så, man kan även bada på deras strand och

spela volleyboll å skit där) 

Vi åkte med hela familjen plus pappas kompis å hans gulliga chiwawa(stavning?)  

Först så va vi på museet i stan å kollade runt på saker men sen ringde pappa till Morteza(pappas kompis) och bestämde att vi skulle åka och mötas och sedan äta pizza tillsammans ;) 

Så det gjorde vi och sen åkte vidare till skutberget med alla :D 

Och där borta så köpte vi glass å bara låg å slappa... 

Idag är det ÄNTLIGEN fint väder!? 

Har liksom väntat jättelänge på det... 

men ahh idag kanske de blir min stuga eller nått? 

Vet ej 

Men iaf kanske sms bloggar ifrån min stuga och sen kommer det tidsinställda inlägg:) 

Ni borde va nöjda^^ 

Men nu ska jag göra mig iordning å sen se på pretty little liars(a) 



pusshej



   Turn your head :)

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards