sylfadylfa

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Sylfadylfa - 20 juli 2011 20:26

Tjjoo! 



Nu har man kommit hem från stan(a) 

Köpte min älskade plattång<33 Skit gött att ha en ny liksom ;)  

Sen köpte vi även rosa skosnören t mig :D 

Jag var först på stan med mamma, sen träffade vi pappas kompis Morteza och vi bestämde att vi skulle gå till hans lägenhet i stan och fika :D 

Så då kom även pappa, Ludde och Simon till stan och va med å fikade :) 

Tårta med saft vettu! 

Sen åkte vi hem å ahh nu sitter jag här ;) 

Min dag i ord typ? 

Nu kanske vi ska t nån som säljer tv spel? 

plattade faktiskt mitt hår förut så nu har jag fint å platt hår :D 

Typ såhääääääär nöjd med den ;) 

Kanske blir Nickelodeondagen i morgon i Kristinehamn?

jupp vi får se ;) 

Och i morgon kommer även min storebrorsa hem från min mormor å morfar :) 

Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt saknat han...

Jag saknar att bråka med honom :D

Hahah långt inlägg?? 


Men nu ska jag byta om så puss    


 plattången jag köpte;) 

Dålig bild... tog den från internet :D    

Av Sylfadylfa - 20 juli 2011 12:12

Tjjo! 



Nu dra vi till stan 



puss 

Av Sylfadylfa - 20 juli 2011 11:19

Godmorgon! 



Eller för mig äre morgon ;) 

Vaknade tio och typ fixade mig å sen dega vid teven(a) 

Har faktiskt inte ätit nått så tror att jag går å gör det! ;) 



Puss (kort inlägg)

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards