sylfadylfa

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Sylfadylfa - 27 juli 2011 23:43

Tjoo, var ju på skutberget idag^^ jätte mysigt! 

Det dåliga va att Therese blev magsjuk innan jag och hon skulle åka till stan:( 

Om du läser detta Therese så krya på dig!  

Men iaf, vi hade det jätte kul därborta:) 

Grillade och åt tårta:) Gissa om jag är mätt ännu? 

Men vi hade det jättekul och mysigt!

Haahah typ tredje gången ni hör det... 

Men ska bara säga en sak att om du har en blogg borde du va med i bloggriket ! 

För er som inte vet vad det är så kan jag berätta så snäll som jag är:

Det är en jättebra sida som hjälper DIG att få mer besökare till din blogg! klicka här och registrera dig så hjälper du båda dig och mig ! 


Nu ska jag göra fler tidsinställda inlägg-.- 


Puss



Av Sylfadylfa - 27 juli 2011 00:23

Men häääääj, vi har sett klart på Wallander :) 

Vet inte "vilken" av filmerna men ahh ;)  

Så nu ska vi alledes strax gå och sova ... 

Typ as trött efter skutberget-.- 

Men vi hade jätttekul där! Vi fikade och satt och prata å badade å hade det jätte mysigt :D 

Värd dag * 

Kanske blir några bilder imorgon från skutberget :) Hahah lovar inge ;) 

Men nu ska jag göra några tidinställda inlägg... 



Puss


Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards