sylfadylfa

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Sylfadylfa - 23 juli 2011 21:32


Har jag missat nått? 


  bild från: evelinaekelund.se


Asso shiiiiiiiiit!? 

Sjuk gubbe eller? 

Tycker väldigt synd om Norge faktiskt:( Jag som bor granne med Norge är faktiskt lite rädd... 

Okej ska bara säga en sak: 


ASSO MAN DÖDAR INTE 85 UNGDOMMAR LIKSOM??  OCH MAN SPRÄNGER INTE HELA JÄVLA CENTRUM?? 

ALLVAR !!!!!!!! ALLA VAR HELT OSKYLDIGA ! HAN MÅSTE VA HEEEEEEEELT SJUK I HUVUDET? NÅN MER ÄN JAG SOM TYCKER DET?? 


ANDERS BEHRING BREIVIK MÅ DU RUTTNA I HELVETET! 


hhahhah damp?? 

Mupp barn förstår ni :) 

Jo men jag mår bättre nu efter maten å så ;) 

haha svettas fortfarande =)  

Ska fortsätta nörda little pretty liars (a) 

Favvo just nu :) 

Men iaf ni får bilder i morgon för ni förstår väl att jag är trött? 

Hmmmmm? 



Puss å godnatt



Av Sylfadylfa - 23 juli 2011 15:39

Hejsan, sitter och svettas i datarummet -.-.- 

Är på dåligt humör just nu -.- 

Har sånhääääär stor huvudvärk :/ 

Tycker allmänt synd om mig... 

Vill ha godis men då kommer jag känna mig tjock så nej tack! 

Tänkte gå ut å springa för jag är dålig 

Som sagt på dåligt humör! 

Men ska nog inte ta ut det över er... som jag redan gjort 

Har nördat pretty little liars (stavning?) hela dagen... 

Kanske blir min stuga idag... vi får se 

Det betyder att jag inte kan blogga!    

Nu blir jag på ännu dåligare humör:((

Men nu ska jag förtsätta nörda?

Nu får ni ha en jätte bra dag medans jag sitter och dör framför datorn! 


Puss

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards