sylfadylfa

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Lider med dom

Av Sylfadylfa - 24 juli 2011 13:29

Hejsan, har kollat in ALLA hemsidor om Norge och det finns en hel del... 

En text jag fastnade för är den här som en person har skrivit som va med om detta:( 

Läs den! Om jag ska vara ärlig så började jag nästan gråta av denna text... Jag blev så glad (för att personen hittade sin vän) men endå ledsen(för att personen va med om detta)

Bara att det är på norska men jag förstod allt :)  

Lider verkligen med dom... 

Tänk dig att du va med om nått sånt? En man utklädd till en polis lockar till dig och dina vänner och sedan skjuter alla en efter en? 

Det är helt sjukt! och dessutom så var dom inte alls gammla, dom var 14-typ 25 år liksom! det sägs att några såg en 14/15 åring blev skjuten i ansiktet?! 

Usch, ryser av att bara tänka på det... 

Nej nu ska jag berätta om min dag : 


Vaknade typ 11 och gick upp å tog en kopp te och satte på little pretty liars på datorn (a) 

Sen åt jag lite frukost och fortsatte kolla ;) 

Och nu sitter jag här och bloggar ;) 

Har inte klätt på mig så ska göra det snart :D 

Usch... inge fint väder idag :( Gissar att åskan kommer snart:/ 

Nu sätter jag punkt här.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylfadylfa - 9 januari 2012 00:19

Ny blogg hääääääääääääär!

Av Sylfadylfa - 4 januari 2012 21:56

Det bär av till Christie, sover där, uppdaterar hos henne, pussss ...

Av Sylfadylfa - 4 januari 2012 12:40

Hej sötisar! Kommer att fortsätta på bloggplatsen tills jag har fått klart desginen på devote. Ha en fin dag, pusspusspuss ...

Av Sylfadylfa - 3 januari 2012 23:48

LÄNK TILL NY BLOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Sylfadylfa - 2 januari 2012 18:39


   Hej på er! sitter med blött hår i en fläta i min one piece, ni måste ju troatt jag är besatt av min onepiece, vilket jag absolut är, haha! Ska ta mig nått att äta sen sätta på bra musik och packa, packa och packa! Ha en fin kväll, om ni...

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards