sylfadylfa

Alla inlägg under juli 2011

Av Sylfadylfa - 18 juli 2011 10:53

Godmorgon Måndag-.- 



Vaknade tio av att Morris lekte med min fot-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 

Nu har Moa åkt till Göteborg så vet inte vad jag ska hitta på? 

Ni kan få dagens outfit idag :) 

Men ska alledes strax äta frukost, typ hungrig människa här! 



Onödigt inlägg... jao 

puss!

Av Sylfadylfa - 17 juli 2011 19:36

Tjaa


Har precis ätit klart och ska sätta på teven :D 

Moa ska bara blogga.... 

På lördag ska jag köpa min nya plattång ;) blir gött(a) 

Får se om jag hittar en bikini då, har letat som en galning-.-

Jao, vad mer kan jag skriva? 

jo jag vet: 


HEJ DÅ!:D

  Bjussar :) 




Av Sylfadylfa - 17 juli 2011 10:35

Gomorgon! 



Vaknade tio idag, fortfarande trött-.- 

Har inga planer för idag så ahh... vi får se :) 

Demi Lovato har gjort en ny låt: Skyscraper 

Hon har vart borta länge nu, men nu är hon tillbaka :) 

Hade tänkt äta frukost så vi hörs! 


Puss 


Av Sylfadylfa - 16 juli 2011 23:04

Tjoobrääh! 



Har sett klart på Jersey shore å nu blire big brother (a) 

Idag har man bara vart med Moa :D 

Kanske blir min stuga till helgen;) 

Sen blire också Sunne? Jao, vi får se... 

Hittade ingen bikini på stan häromdagen -.- 

Får klara mig med min fula gammla :( 

Big brother har börjat så vi ses! 



Puss! 

Av Sylfadylfa - 16 juli 2011 10:31

Godmorgon! 



Moa slagga här(a) La oss två typ....  

Nu ska vi äta frukost Moa ska bara blogga osen blire väl att dammsuga Gabriels rum -.- 

Jag bor typ i Gabriels rum nu när han är hos min mormor och morfar :) 

Ni kan läsa Moas blogg HÄR

Nu är det Moas tur att blogga så vi ses! 


Puss!

    Min katt Morris   Min katt Molle<33

Av Sylfadylfa - 15 juli 2011 18:57

Tja! 


Har kommit hem från en lyckad shopping!(a) 

Blev bara en viva la diva mascara, men vi åkte till Ikea med min familj så ahh

Handlade inge där på Ikea men bestämde lite grejer till mitt rum å hallen o shit :D 

Snart kommer Moa antar jag men just nu ska jag ta itu med mitt rum -.- 

Kanske kan lägga upp före och efter bilder typ;) 

Yao får se, lovar inge :O 

Nu ska jag börja sätäda-.- 



Puss

Av Sylfadylfa - 15 juli 2011 09:47

Tjo!



Är med Sanna och vi ska till stan!

jeej

Hoppas att jag hittar grejerna jag söker;)

Nu ska jag måla hennes naglar och sen ska jag platta mitt hår så puss!

Av Sylfadylfa - 15 juli 2011 00:05

Tja! 


Har precis sett klart på Den där Mary :D 

Hahah sjukt rolig film... 

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, ganska sent nu? 

Jao får se vad som blir med stan i morgon...  

ahh tänkte bara säga godnatt men det blev visst mer en så:D 

Om ni undrade så är min mamma lärare å min pappa är apotekare=) 

Tänkte att ni behövde veta det:D 



Puss å godnatt så ses vi imorgon! 

Presentation


My blog, my rules.


kontakt: amina.ahlgren@gmail.com

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om min nya design?
 Sjukt snyggt!
 Snygg!
 Helt okej
 Fult som fasen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards